Bezpieczeństwo

Regulamin do 24.12.2014 r.

Regulamin sklepu internetowego PsiaPasja.pl
obowiązujący do 24.12.2014 r.

1. Postanowienia ogólne

Sklep internetowy www.PsiaPasja.pl obsługiwany przez firmę: PRZYSTANEK WARSZAWA Monika Warszawa prowadzącą działalność gospodarczą pod adresem 94-010 Łódź, ul. Grodzieńska 21A wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej Prezydenta Miasta Łodzi, pod nr 50758, REGON 473251230, NIP 7271730398 Nr konta: mBank (dawny MultiBank) 91 1140 2017 0000 4602 0366 0081 zwaną dalej PsiaPasja.pl Kontakt ze sklepem jest możliwy poprzez adres e-mail sklep@psiapasja.pl, telefonicznie (tel. 888-440-362, 888-440-361), bądź listownie (adres podano powyżej).

2. Przyjmowanie i realizacja zamówień

PsiaPasja.pl prowadzi sprzedaż produktów za pomocą sklepu internetowego dostępnego pod adresem sklep internetowy http://www.psiapasja.pl (zwanego dalej Sklepem). Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest: - prawidłowe złożenie zamówienia za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu bądź telefonicznie (pod numerami: 888-440-361, 888-440-362) bądź mailowo (na adres: sklep@psiapasja.pl). - wybór sposobu dostawy wybranego produktu bądź produktów - wybór formy płatności Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z usług sklepu internetowego jest dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej oraz dostęp do internetu. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument poświadczający zakup (paragon lub, na życzenie Klienta, faktura VAT). Jest od dostarczany Klientowi wraz z zakupionym towarem.

3. Zmiany w zamówieniach

W przypadku chęci dokonania zmiany w złożonym zamówieniu należy skontaktować się ze Sklepem mailowo (sklep@psiapasja.pl) lub telefonicznie (888-440-361, 888-440-362).

4. Ceny towarów

Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Ceny nie zawierają kosztów dostawy.

5. Czas realizacji zamówienia

O ile nie zaznaczono inaczej w opisie zamawianych towarów, towary są wysyłane do Klienta nie później niż 14 dni od dnia złożenia zamówienia. W przypadku niektórych oferowanych przez Sklep towarów (np. wykonywanych bądź sprowadzanych na zamówienie) czas realizacji zamówienia może być dłuższy i wynosić maksymalnie 30 dni. W takim przypadku Klient jest informowany o dłuższym czasie realizacji i ma prawo zrezygnować z zamówienia. Jeżeli w jednym zamówieniu znajdują się towary w odniesieniu do których obowiązuje różny czas realizacji zamówienia, standardowo wysyłane są jedną przesyłką po skompletowaniu całości zamówienia. Klient może uzgodnić z PsiaPasja.pl inną procedurę wysyłki.

6. Dostawa

Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski zgodnie z formą dostawy wybraną przez Klienta: - za pośrednictwem Poczty Polskiej - za pośrednictwem firmy kurierskiej - za pośrednictwem paczkomatów InPost Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Klient jest powiadamiany pocztą elektroniczną (e-mail) o wysłaniu przesyłki bądź skompletowaniu zamówienia przeznaczonego do odbioru osobistego w siedzibie PsiaPasja.pl. Czas i koszt dostawy jest uzależniony od form wysyłki i płatności wybranych przez Klienta. Szczegółowe informacje na temat poszczególnych form wysyłki oraz cennik dostawy na terenie Polski są dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce "Dostawa i płatności" >>> W przypadku wybranych produktów niektóre sposoby dostarczenia zamówień mogą być niedostępne (np. ze względu na ograniczenia wynikające z regulaminów poszczególnych firm przewozowych). Informacja o takich zastrzeżeniach jest podana w opisie towaru, którego dotyczy.

7. Formy płatności

Klient może wybrać jedną z poniższych form zapłaty za zakupione towary i ich dostawę:

  • Płatność przelewem na konto bankowe Sklepu (w formie przedpłaty)
  • Płatność przy odbiorze przesyłki (przesyłka pobraniowa)
  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym

8. Reklamacje i zwroty

Klient, który zawarł umowę może od niej odstąpić bez podania przyczyn w ciągu 14 dni. Termin ten jest liczony od dnia wydania rzeczy Klientowi. Po odstąpieniu Klienta od umowy uważa się ją za niezawartą. Strony mają obowiązek zwrotu świadczeń w stanie niezmienionym (chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu).

O ile PsiaPasja.pl i Klient nie umówili się inaczej, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w wypadkach:

  • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,
  • świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
  • dostarczania prasy.

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad, usterek lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu. Klient ma prawo żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy , chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe albo wymagają nadmiernych kosztów. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo domagania się obniżenia ceny lub zwrotu świadczeń wzajemnych. Kontakt w sprawie reklamacji i zwrotów: e-mail: sklep@psiapasja.pl tel.: 888-440-361, 888-440-362

9. Ochrona danych osobowych

Złożenie przez Klienta zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzania przez PsiaPasja.pl danych osobowych Klienta. PsiaPasja.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: sklep@psiapasja.pl

10. Postanowienia końcowe

W przypadku wprowadzenia przez PsiaPasja.pl zmian w regulaminie Sklepu, nowe postanowienia wchodzą w życie w momencie ich publikacji na stronach internetowych sklepu. Klient, który zawarł z PsiaPasja.pl umowę przed wprowadzeniem zmian w regulaminie ma prawo do odstąpienia od umowy, jej natychmiastowego rozwiązania lub pozostania przy dotychczasowych warunkach świadczenia usługi (jeżeli istnieje taka możliwość), bez nakładania na niego z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych obciążeń. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i innych obowiązujących ustaw.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl