
FORMY DOSTAWY:
Na terenie całej Polski:
- Firma kurierska - przesyłkę dostarcza kurier. Zgodnie z deklaracją przewoźnika czas dostawy wynosi zazwyczaj 1 dzień roboczy.
- Poczta Polska - zależnie od wielkości przesyłki i wybranej formy płatności, dostawy realizowane są poprzez następujące usługi pocztowe:
LIST POLECONY PRIORYTETOWY - w ten sposób nadajemy niewielkie przesyłki dla zamówień przedpłaconych (opłaconych przelewem lub szybką płatnością elektroniczną). Przesyłkę dostarcza listonosz. W przypadku nie zastania adresata, zostawi awizo i będzie ją można odebrać w urzędzie pocztowym (uwaga! w przypadku większych wymiarów lub wagi przesyłki, listonosz może nie podjąć próby doręczenia przesyłki i od razu zostawić awizo). Zgodnie z deklaracją przewoźnika czas dostawy wynosi 1 dzień roboczy (D+1).
PACZKA POCZTOWA PRIORYTETOWA - w ten sposób nadajemy większe przesyłki dla zamówień przedpłaconych (opłaconych przelewem lub szybką płatnością elektroniczną). Przesyłkę dostarcza listonosz. W przypadku nie zastania adresata, zostawi awizo i paczkę będzie można odebrać w urzędzie pocztowym. Zgodnie z deklaracją przewoźnika czas dostawy wynosi 1 dzień roboczy (D+1).
PACZKA+ - w ten sposób nadajemy przesyłki pocztowe, dla których wybrano opcję płatności przy odbiorze (za pobraniem). Przesyłkę dostarcza kurier Poczty Polskiej. W przypadku nie zastania adresata, kurier zostawi awizo i paczkę będzie można odebrać na poczcie. Zgodnie z deklaracją przewoźnika czas dostawy wynosi 1-4 dni robocze.
LIST NIEREJESTROWANY PRIORYTETOWY - forma wysyłki dostępna wyłącznie dla niektórych drobnych towarów o niewielkiej wartości (np. nalepki). Zamówienie musi zostać przedpłacone (przelewem lub szybką płatnością elektroniczną), a wartość zamówionych towarów nie może przekroczyć 20 zł. Przesyłkę dostarcza listonosz i wrzuca ją do skrzynki pocztowej. Zgodnie z deklaracją przewoźnika czas dostawy wynosi 1 dzień roboczy (D+1).
Nie ma możliwości śledzenia przesyłki, a w przypadku jej zaginięcia procedury reklamacyjne są utrudnione. - Paczkomaty InPost - przesyłka dostarczana jest do wybranego przez Klienta paczkomatu, Klient dostaje SMS/e-mail z informacją o dostarczeniu przesyłki i kod umożliwiający otwarcie zawierającej ją skrytki. Przesyłki można odbierać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Przesyłka będzie czekała w paczkomacie 48 godzin (wliczając weekendy i dni świąteczne). W przypadku nieodebrania przesyłki paczkomatowej z maszyny, trafi ona do najbliższego Oddziału InPost, gdzie poczeka na odbiór jeszcze 3 dni. Czas pobytu przesyłki w paczkomacie można przedłużyć o dodatkowe 48 godzin (usługa płatna; szczegółowe informacje na stronie: https://inpost.pl/sms-premium).
Zgodnie z deklaracją przewoźnika czas dostawy wynosi do 2 dni roboczych. Aby skorzystać z usługi należy wybrać z listy paczkomat, do którego ma być dostarczona przesyłka, podać numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail.
Po wysłaniu przesyłki nastąpi zmiana statusu zamówienia na "wysłane" - poinformujemy Cię o tym pocztą elektroniczną (e-mail).
KOSZTY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI:
Sposób i orientacyjny czas dostawy |
Forma płatności | Waga przesyłki | ||||||
do 500 g |
do 1 kg |
1-2 kg |
2-5 kg |
5-10 kg |
10-25 kg |
25-30 kg |
||
Kurier | ||||||||
DPD (1 dzień roboczy) |
przelew | 17 zł | ||||||
przy odbiorze | 21 zł | |||||||
InPost | ||||||||
PACZKOMATY* (1-2 dni robocze) |
przelew | 14 zł | — | |||||
przy odbiorze | 18 zł | — | ||||||
Poczta Polska | ||||||||
LIST |
przelew |
format |
— | — | — | — | — | — |
PACZKA PRIORYTETOWA (1 dzień roboczy) |
przelew | 15 zł | 17 zł | 20 zł | 26 zł | — | — | |
PACZKA + |
przy odbiorze | 22 zł | 24 zł | 27 zł | — | — | ||
LIST |
przelew | format S*** 5 zł |
— | — | — | — | — | — |
* Maksymalne wymiary: 19x38x64 cm
** Maksymalne wymiary przesyłki: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm
*** Maksymalne wymiary przesyłki: wysokość 20 mm, długość 260 mm, szerokość 160 mm
DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI:
- Przedpłata przelewem tradycyjnym na konto:
nr rachunku (mBank): 91 1140 2017 0000 4602 0366 0081
PRZYSTANEK WARSZAWA Monika Warszawa
94-010 Łódź, ul. Grodzieńska 21A
Przy tej formie płatności realizacja zlecenia rozpoczyna się po zaksięgowaniu kwoty na koncie przez nasz bank. - Pobranie (płatność gotówką przy odbiorze przesyłki)
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty)
- Przelew natychmiastowy
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.