Nowości w ofercie
Dostawa i płatności

FORMY DOSTAWY:

Na terenie całej Polski:

  • Firma kurierska - przesyłkę dostarcza kurier. Zgodnie z deklaracją przewoźnika czas dostawy wynosi zazwyczaj 1 dzień roboczy.

  • Poczta Polska - zależnie od wielkości przesyłki i wybranej formy płatności, dostawy realizowane są poprzez następujące usługi pocztowe:

    LIST POLECONY PRIORYTETOWY - w ten sposób nadajemy niewielkie przesyłki dla zamówień przedpłaconych (opłaconych przelewem lub szybką płatnością elektroniczną). Przesyłkę dostarcza listonosz. W przypadku nie zastania adresata, zostawi awizo i będzie ją można odebrać w urzędzie pocztowym (uwaga! w przypadku większych wymiarów lub wagi przesyłki, listonosz może nie podjąć próby doręczenia przesyłki i od razu zostawić awizo). Zgodnie z deklaracją przewoźnika czas dostawy wynosi 1 dzień roboczy (D+1).
    PACZKA POCZTOWA PRIORYTETOWA
    - w ten sposób nadajemy większe przesyłki dla zamówień przedpłaconych (opłaconych przelewem lub szybką płatnością elektroniczną). Przesyłkę dostarcza listonosz. W przypadku nie zastania adresata, zostawi awizo i paczkę będzie można odebrać w urzędzie pocztowym. Zgodnie z deklaracją przewoźnika czas dostawy wynosi 1 dzień roboczy (D+1). 
    PACZKA+ - w ten sposób nadajemy przesyłki pocztowe, dla których wybrano opcję płatności przy odbiorze (za pobraniem). Przesyłkę dostarcza kurier Poczty Polskiej. W przypadku nie zastania adresata, kurier zostawi awizo i paczkę będzie można odebrać na poczcie. Zgodnie z deklaracją przewoźnika czas dostawy wynosi 1-4 dni robocze. 
    LIST NIEREJESTROWANY PRIORYTETOWY - forma wysyłki dostępna wyłącznie dla niektórych drobnych towarów o niewielkiej wartości (np. nalepki). Zamówienie musi zostać przedpłacone (przelewem lub szybką płatnością elektroniczną), a wartość zamówionych towarów nie może przekroczyć 20 zł. Przesyłkę dostarcza listonosz i wrzuca ją do skrzynki pocztowej. Zgodnie z deklaracją przewoźnika czas dostawy wynosi 1 dzień roboczy (D+1).
    Nie ma możliwości śledzenia przesyłki, a w przypadku jej zaginięcia procedury reklamacyjne są utrudnione.

  • Paczkomaty InPost - przesyłka dostarczana jest do wybranego przez Klienta paczkomatu, Klient dostaje SMS/e-mail z informacją o dostarczeniu przesyłki i kod umożliwiający otwarcie zawierającej ją skrytki. Przesyłki można odbierać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Przesyłka będzie czekała w paczkomacie 48 godzin (wliczając weekendy i dni świąteczne). W przypadku nieodebrania przesyłki paczkomatowej z maszyny, trafi ona do najbliższego Oddziału InPost, gdzie poczeka na odbiór jeszcze 3 dni. Czas pobytu przesyłki w paczkomacie można przedłużyć o dodatkowe 48 godzin (usługa płatna; szczegółowe informacje na stronie: https://inpost.pl/sms-premium).
    Zgodnie z deklaracją przewoźnika czas dostawy wynosi do 2 dni roboczych. Aby skorzystać z usługi należy wybrać z listy paczkomat, do którego ma być dostarczona przesyłka, podać numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail.

Po wysłaniu przesyłki nastąpi zmiana statusu zamówienia na "wysłane" - poinformujemy Cię o tym pocztą elektroniczną (e-mail).


KOSZTY DOSTAWY NA TERENIE POLSKI:

Sposób
i orientacyjny
czas 
dostawy 
Forma płatności  Waga przesyłki
do
500 g
do
1 kg
1-2
kg
2-5
kg
5-10
kg
10-25
kg
25-30
kg
Kurier
DPD
(1 dzień roboczy)
przelew 16 zł
przy odbiorze 21 zł
InPost
PACZKOMATY*
(1-2 dni robocze)
przelew 12 zł
przy odbiorze 17 zł
Poczta Polska

LIST
POLECONY

PRIORYTETOWY
(1 dzień roboczy)

 przelew

format
M*
*
10 zł

PACZKA
PRIORYTETOWA
(1 dzień roboczy) 
przelew  15 zł 17 zł  20 zł 26 zł  — 

PACZKA +
(1-3 dni robocze) 

przy odbiorze 22 zł 24 zł 27 zł

LIST 
NIEREJESTROWANY
PRIORYTETOWY
(1 dzień roboczy)

przelew format
S**
*
5 zł

* Maksymalne wymiary: 19x38x64 cm
** Maksymalne wymiary przesyłki: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm  
*** Maksymalne wymiary przesyłki: wysokość 20 mm, długość 260 mm, szerokość 160 mm

DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI:
  • Przedpłata przelewem tradycyjnym na konto:
    nr rachunku (mBank): 91 1140 2017 0000 4602 0366 0081
    PRZYSTANEK WARSZAWA Monika Warszawa
    94-010 Łódź, ul. Grodzieńska 21A
    Przy tej formie płatności realizacja zlecenia rozpoczyna się po zaksięgowaniu kwoty na koncie przez nasz bank.
  • Pobranie (płatność gotówką przy odbiorze przesyłki)
  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty)
  • Przelew natychmiastowy
    Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

 



 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl